wtorek, 25 października 2016

TATTOOS

Przez 3 lata udało mi się zrobic 6 tatuaży. Nie jestem fanką robienia tatuaży które mają znaczenie.  Pierwszy zrobiłam w dzień moich 16 urodzin. Do tatuażysty poszłam z całkowicie innym pomysłem a wróciłam z pięciolinią na ręce. Z początku wyglądała ona inaczej niż na zdjęciu, ale przy robieniu drugiego tatuażu zrobiłam poprawki i dorobiłam do niego nutki. Drugim tatuażem był player na obojczyku, wtedy taki wzór bardzo mi się podobał teraz niestety mam mieszane uczucia.
 Trzecim tatuażem był wilk na brzuchu, nie polecam tego miejsca ze względu na ogromny ból. Wytatuowanie wilka zajęło 4 godziny, ponieważ ma wiele małych elementów.
 W tym roku zrobiłam trzy tatuaże czyli napis Love Yourself po persku, serduszko na ramieniu które oznacza moją najlepszą przyjaciółkę i najnowszy z wszystkich to połowa ręki totalnie bez jakiegokolwiek znaczenia dla mnie. Tatuaże są bardzo uzależniające i właśnie szukam pomysłu na kolejny. Nigdy żadnego nie żałowałam i nie będę żałowac, każdy z nich o czymś mi przypomina.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 FASHION AND PASSION , Blogger